Tuesday, April 21, 2009

Ex is back in town | Kodėl buvę vyrai kartais grįžta

Vakar kaip visada beviltiškai laukdama skambučio vyro, kuris turbūt niekada man nepaskambins, sulaukiau kito netikėto skambučio - ex jaunuolio. Džiaugsmingu balsu jis man pranešė, kad trumpam grįžo į Lietuvą ir Vilnių ir labai norėtų susitikti. Tuomet suvokiau, jog jau seniai neesam kartu ir mūsų santykiai niekada nebuvo rimti, o tai tikrai nėra pirmas kartas, kai jis man skambina. Tada pagalvojau kodėl - kodėl jis man skambina, kodėl jis apie mane galvoja, kodėl nori susitikti... Juk buvo laikas, kai galėjome būti kartu, bet nebuvome. Tada susimasčiau, kodėl didžioji dalis buvusiųjų vyrų niekada netampa tik praeitimi, o laikas nuo laiko tampa tavo dabartinio gyvenimo dalimi, nors ir labai trumpa. Sėdėdama sugalvojau šimtus priežasčių, bet nei vienos, kuri mane iš tiesų įtikino: dėl neišblėsusių jausmų, dėl sportinio intereso, dėl prisiminimų, dėl sentimentų, dėl vienatvės, dėl susižavėjimo, dėl draugiškumo. Tubūt dar vienas klausimas gyvenime, į kurį neturiu atsakymo.